Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2011 08:34 - ДОПЪЛНЕНИЯ КЪМ ВЧЕРАШНАТА ПОЕМА
Автор: petgen Категория: Поезия   
Прочетен: 1273 Коментари: 8 Гласове:
6

Последна промяна: 07.02.2011 08:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Да, непременно ще спрем и при tryn,

трябва все пак някой да ни стяга редиците .

Това мъжко момиче, безпардонно момиче с характер,

ще ни види сметката бързо, сякаш чувам я :

            Вън! Вън от задругата ни фалшивите ,

           потенциално анонимните, алигаторите!...

           Браво, tryn, браво, смело момиче! Ненапразно спряхме при тебе.

           Повече смелост не е излишна по всяко време!

После, stella50, пък ще ни приюти,

ще си лъснем подметките пред дома й – галерия!

И право в една картина, после в друга...безброй!

Толкова много художници е събрала, stella,

малък Лувър със стотици линкове е домът й,

ще изплакнем очи, ще въздъхнат души и

отново със stella нагоре, нагоре...





Гласувай:
6



1. tryn - Какво ти мъжко момиче ?!
07.02.2011 08:53
Гола Voda съм в другите сайтове,
Но Блогът се заинати, не го прие...опитах МАК, СЪЛЗА, РОСА – все кратки търсех,
не, та не!
Накрая като нашега ми хрумна ТРЪН, а то взе, че се хареса на Г-н Блога и си останах с това мъжко име.

Но сега, като се замисля, съвсем не е случайно.
Не трън, ами истински магарешки бодил съм си.
И тежкО на този, който е до мен. :)))

Поздрави и благодарности, Генка! :)))
цитирай
2. stela50 - Добро утро ,petgen ...Много хубави думи за
07.02.2011 09:05
скромната ми виртуална къщичка .Приятно ми е ,че ти напомня малка
художествена галерия ,по-скоро чест е за мен .Отворена е за всички и по всяко време .Обичам гости и много добри приятели .
Поздрави за tryn,страхотна е ,радвам се ,че съм до нея ,много ми харесва .
Благодаря ти от сърце !
цитирай
3. petgen - Гола Voda съм в другите сайтове, Но ...
07.02.2011 09:35
tryn написа:
Гола Voda съм в другите сайтове,
Но Блогът се заинати, не го прие...опитах МАК, СЪЛЗА, РОСА – все кратки търсех,
не, та не!
Накрая като нашега ми хрумна ТРЪН, а то взе, че се хареса на Г-н Блога и си останах с това мъжко име.

Но сега, като се замисля, съвсем не е случайно.
Не трън, ами истински магарешки бодил съм си.
И тежкО на този, който е до мен. :)))

Поздрави и благодарности, Генка! :)))

:)))
Дълго напомняш за себе си, трънчееее, името ти не е случайно в случайността/принудата да го избереш :))) Бъди себе си!:)
цитирай
4. petgen - скромната ми виртуална къщичка. ...
07.02.2011 09:37
stela50 написа:
скромната ми виртуална къщичка .Приятно ми е ,че ти напомня малка
художествена галерия ,по-скоро чест е за мен .Отворена е за всички и по всяко време .Обичам гости и много добри приятели .
Поздрави за tryn,страхотна е ,радвам се ,че съм до нея ,много ми харесва .
Благодаря ти от сърце !

Ааа, влязох в къщичката ти/виртуалната/ , откривайки, че си приютила там и сина ми, оттогава те зная, стана ми мило и оттогава те "следя" :)))
Поздрави от сърце и двате ви с tryn!:)))
цитирай
5. bizcocho - И трите сте страхотни!
07.02.2011 14:55
И трите сте страхотни!
цитирай
6. barona40 - Искрена, непринудена изповед, която включва толкова светли имена от задругата на приятелството, Жени...
12.02.2011 13:54
Искам да изразя възхитата си от тази твоя творба, която вече е с допълнение. Не може човек да остане разнодушен пред изпълнените ти с топла вяра и надежда стихове, гласящи че измежду нашите редици има достойни хора. Трогателно и доблестно е да посветиш стихове на толкова много хора. Аз посветих стихове на над 250 човека в една поема, когато бях в Русенския иниверситет, на своите колеги от потока. Знам какво означава това. Труд, много труд и пак труд. Но и обич в сърцето, приятели. Първо, за да задоволиш своите изисквания, а после и чуждите, а може би обратното. В тази твоя къщичка са прекрачили и продължават да прекрачват прага й много светли личности - добри поети и поети по душа, но с единственото желание да се заредят от топлината на твоите фини, обли думи...камъчета речни, огреяни от милостиво слънце, на чиито житейският океан е загладил ръбчетата..И затова словесата ти ни хващат за гърлото, Жени. Затова и ние ще идваме. С надеждата, че твоите светове са по-добри от настоящия. Прегръщам те. С благодарност. Но и с обич. Ив
цитирай
7. barona40 - И Елица, и Стели, заслужават подобни думи, с това което са и с това, което правят с думите, Жени...
12.02.2011 13:58
Поздравления за радостното чувство, което бодна под ресниците на сърцето ми тази сутрин, Жени!
цитирай
8. petgen - Искам да изразя възхитата си от тази ...
12.02.2011 14:11
barona40 написа:
Искам да изразя възхитата си от тази твоя творба, която вече е с допълнение. Не може човек да остане разнодушен пред изпълнените ти с топла вяра и надежда стихове, гласящи че измежду нашите редици има достойни хора. Трогателно и доблестно е да посветиш стихове на толкова много хора. Аз посветих стихове на над 250 човека в една поема, когато бях в Русенския иниверситет, на своите колеги от потока. Знам какво означава това. Труд, много труд и пак труд. Но и обич в сърцето, приятели. Първо, за да задоволиш своите изисквания, а после и чуждите, а може би обратното. В тази твоя къщичка са прекрачили и продължават да прекрачват прага й много светли личности - добри поети и поети по душа, но с единственото желание да се заредят от топлината на твоите фини, обли думи...камъчета речни, огреяни от милостиво слънце, на чиито житейският океан е загладил ръбчетата..И затова словесата ти ни хващат за гърлото, Жени. Затова и ние ще идваме. С надеждата, че твоите светове са по-добри от настоящия. Прегръщам те. С благодарност. Но и с обич. Ив

САМО С Р О Д Н А ДУША МОЖЕ ДА ИЗПИШЕ ТОВА, КОЕТО ТИ СИ СПОДЕЛИЛ ДНЕС, САМО Ч И С Т А ДУША, Ив! ПРЕГРЪЩАМ Я ! И ти ВЯРВАМ!!! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgen
Категория: Поезия
Прочетен: 262490
Постинги: 195
Коментари: 1265
Гласове: 1652
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930